Site icon הורות לילדים מאושרים על הרצף

אודות הורות לילדים מאושרים

זוגיות הורים צרכים מיוחדים - לדבר על הכל ולתאם צפיות
מודעות פרסומת

אודות כותבי הבלוג הורות לילדים מאושרים על הרצף: חגי ושירה ריינר. הורים לארבעה ילדים, שלושה בנים ובת אחת. לשלושת הבנים יש צרכים מיוחדים.

מטרתנו העיקרית הנגשת המידע, שלנו לקח הרבה מאמץ וזמן ללמוד ולצבור. ואנחנו רוצים להקל על ההתמודדות עם הורות מיוחדת עבור משפחות בתחילת הדרך לאחר אבחון.

בואו ללמוד עוד אודות הורות לילדים מאושרים על הרצף. בעמוד זה תמצאו מידע על חגי ושירה – כותבי הבלוג, ועל הפעילות שלנו.

אודות הורות לילדים מאושרים – מי אנחנו

אני חגי: מורה לאנגלית לשעבר. היום אני מתרגם מסמכים רפואיים, עבור הורים שרוצים להגיע לטיפולים רפואיים בחו"ל. אחד המיקודים שלנו בבלוג, הוא טיפולי השתלת תאי גזע ודם טבורי. מטרתי האישית היא הנגשת מידע שיכול להיות שימושי להורים לילדים מיוחדים. אני מביא נושאים רלוונטיים מאנגלית לעברית.

בחלק מהכתבות בבלוג תמצאו את נקודת המבט שלי כאבא לילדים עם צרכים מיוחדים.

חגי – מורה לשעבר, היום כותב תוכן, ומתרגם מסמכים רפואיים.

אני שירה: אחות בנק הדם הטבורי במרכז הרפואי שיבא. מדריכת הורים בוגרת קורס על בסיסי לאחיות קהילה, ייעוץ הנקה, שינה, וגמילה מחיתולים.

אני מנגישה לכם את המידע הרפואי שרכשתי בלימודי, מניסיון העבודה שלי, וכאימא לילדים מורכבים שעוברים המון טיפולים בארץ ובחו"ל. תוכלו לקבל ממני הדרכות הורים במגוון נושאים כמו: גמילה מחיתולים, מהו אוטיזם, איך להתנהל בזמן פרכוס, איך לטפל בילד מיוחד בבית ועוד.

שירה – אחות בבית חולים, עם הכשרה התפתחותית, והרבה שנות נסיון בהנחית הורים לאחר אבחון

אנחנו זוג הורים לארבעה ילדים, שלושה בנים ובת אחת. שלושת הבנים עם צריכים מיוחדים. לדולב יש אוטיזם, אפילפסיה עמידה לתרופות וEOE. לנבו יש אוטיזם, ולדב אפילפסיה עמידה לתרופות.

במהלך הטיפול בשלושת הבנים למדנו המון בדרך הקשה. גם לנסות לספק לאביגייל ילדות מאושרת  בין שלושה אחים מיוחדים הוא אתגר לא פשוט.

אנחנו משתפים את החוויות שלנו, ואת הידע שצברנו, כדי לספק להורים צעירים כלים שלנו היה קשה לרכוש. 

החזון שלנו

המטרה העיקרית שלנו היא להפוך את ההורות לילדים עם צרכים מיוחדים לקלה יותר. נתקלנו בהמון מכשולים בדרך שלנו. אנחנו מקווים שבשיתוף הסיפורים שלנו, במסלול שעברנו, ובידע שצברנו, הדרך תהיה קלה יותר עבור אחרים.

אנחנו עובדים כדי להנגיש את הבית שלנו, ואת מוסדות בהם אנחנו מעורבים לצרכים מיוחדים. למשל, אנחנו עובדים על פרויקט של הנגשת תהליכים רפואיים בבתי חולים לילדים עם צרכים מיוחדים, בעזרת סיפורים חברתיים.

אנחנו עובדים לייבא את הטיפולים הרפואיים שעזרו לילדנו בחו"ל. שילדים כמו שלנו יוכלו לקבל אותם בארץ מבלי להסתבך כמו שאנחנו היינו צריכים, עם טיסות מציאת מרפאות.

ליווי והדרכה למציאת טיפול מתאים

חלק מאוד משמעותי במסע שלנו, היה טיפול השתלת תאי גזע של דולב. לקחנו סיכון, ועשינו משהו שרק התחלנו ללמוד עליו לעומק, ובניגוד להמלצות כל הרופאים כאן בארץ. מצד אחד אמרו לנו שאין הרבה מה לעשות כדי לעזור לו, והוא לא ישרוד להגיע לגיל שש. מצד שני אמרו לנו שהטיפול שאנחנו רוצים לעשות בחו"ל יהרוג אותו.

אבל הסיכון היה מחושב: אנחנו האמנו שיש כאן משהו שהרופאים בארץ לא מכירים עדיין. זה יכול לשפר את איכות החיים של דולב בזמן שנשאר עד שהאפילפסיה תהרוג אותו. בכל מקרה האפילפסיה תהרוג אותו לפני מה שהרופאים כאן חושבים שתאי גזע יכולים לעשות.

הבנו גם שהאזהרות נגד השתלת תאי גזע לא מדויקות. ישנם בעצם מגוון סוגים של תאים, שחלקם יותר מסוכנים וחלקם בטוחים לשימוש רפואי.

אנחנו ידענו על השתלת תאי גזע כטיפול לאוטיזם. אם זאת, הטיפול עצר אצל דולב את הפרכוסים, ובנתיים כבר מעל לשנתיים שהבדיקות שלו תקינות והוא ללא תרופות.

בעקבות התוצאות של דולב, אנחנו מאמינים שאנחנו חייבים לספר את הסיפור. שכל מי שנמצא במצב דומה, ויכול להשתפר בעקבות השתלת תאי גזע ידע על כך. לשם כך אנחנו מלווים מטופלים בתהליך הרישום לטיפול. ניתן להגיע בעזרתנו טיפול בסוויס מדיקה או להתייעץ לגבי מרפאות נוספות.

איפה עוד ניתן למצוא את הורות לילדים מאושרים על הרצף?

מלבד אתר זה, ניתן למצוא אותנו ואת התכנים שלנו במגוון פלטפורמות:

Exit mobile version